Regulamin hotelu

Właścicielem obiektu jest Fundacja "Absolwent" z siedzibą przy ul. Helsztyńskiego 3, 63-800 Gostyń, NIP 6961553571. W hotelu funkcjonuje system kodowy wejść do budynku oraz pokoi. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 13:00 a kończy o godzinie 10:00. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00 – w tym czasie w pokoju mogą przebywać tylko osoby zarejestrowane jako goście hotelowi [w innym wypadku naliczone zostaną dodatkowe koszty noclegu]. Goście nie mogą przekazywać kodów dostępu osobom trzecim.

Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.

REZERWACJA NOCLEGÓW:

Rezerwacji pokoi można dokonywać telefonicznie, osobiście, drogą e-mailową lub poprzez portale rezerwacyjne. Każdorazowo rezerwację należy potwierdzić podając imię i nazwisko gościa, telefon kontaktowy do gościa oraz termin pobytu.

Rezerwację bezkosztowo anulować można nie później niż do godziny 10:00 dzień przed przyjazdem.

Po tym terminie biuro Fundacji ma prawo obciążyć osobę/firmę, która dokonała rezerwacji kwotą równą
wartości pierwszej doby anulowanej rezerwacji.

FORMY PŁATNOŚCI:

Akceptujemy karty kredytowe oraz gotówkę. Płatność przelewem dla stałych klientów. Płatności dokonywane są w biurze Fundacji w godzinach 8-14 w dni powszednie lub 15-21 w recepcji hotelowej.Informację o potrzebie wystawienia faktury należy zgłosić obsłudze hotelu, podając dane firmy.

DZIECI:

Dzieci do 6 lat śpiące z rodzicami mają bezpłatny pobyt w naszym obiekcie.

Dzieci, które ukończyły 6 rok życia traktowane są w kalkulacji kosztów jak osoba dorosła.

Istnieje możliwość tzw. „dostawki” w cenie 30 pln / dobę.

ŚNIADANIA:

Śniadania dla naszych gości serwowane są w godzinach od 7:00 do 9:00 w jadalni na parterze. Koszt dodatkowego śniadania to 35 zł

INTERNET:

W całym budynku istnieje możliwość korzystania z bezprzewodowego internetu Wi-Fi, zabezpieczonego hasłem dostępu. Docelowo hasło to Absolwent3.

PARKING:

Przed budynkiem hotelu znajduje się parking miejski płatny w godzinach 9:00-17:00 [pon-pi]. Monitorowane miejsca parkingowe znajdują się po lewej stronie budynku (teren hotelowy za szlabanem), płatne 20zł za dobę za miejsce parkingowe – niezbędna jest wcześniejsza rezerwacja.

POZOSTAŁE KWESTIE ZWIĄZANE Z POBYTEM

Recepcja czynna w godzinach 8-21 pod numerami tel. 65 572 20 60 lub 798 780 102. Obiekt jest monitorowany. Zainstalowany jest system monitoringu ppoż. Numer do managera obiektu: 690 307 219.

Reklamacje dot.oferowanych usług rozpatrywane są przez managera hotelu w ciągu 7 dni od daty ich pisemnego złożenia przez Gościa/ Gości – akceptujemy przesłanie reklamacji formą elektroniczną na adres biuro@fundacja-absolwent.pl Wszelkie uszkodzenia i awarie w pokojach należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze hotelu. Gość może zostać obciążony za naprawę/wymianę uszkodzonego i/lub zniszczonego mienia. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 300 złotych.

Cały dochód z hotelu przeznaczony jest na działalność statutową Fundacji „Absolwent” - stypendia studenckie oraz inne formy wspierania zdolnej młodzieży.


pobierz regulamin w formacie PDF: wersja PL, wersja EN (english version)


copyright © 2019 Fundacja Absolwent - polityka prywatności wykonanie strony: agencja interaktywna webSylium
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X